vrijdag 8 maart 2013

echt de moeite waard



We waren van de week op bezoek bij vrienden in Assen en dan is het Drents Museum leuk om even aan te doen.

 Daar is op dit moment de tentoonstelling "De Sovjet Mythe" en het bezoeken daarvan is zeer de moeite waard. 









Geweldige schilderijen, veel erg grote stukken, die mij zeer aanspraken. Ik toon er drie, de site van het museum zelf laat er ook nog wat zien, maar zó mooi als de stukken in werkelijkheid zijn, valt niet van deze foto's af te zien. 


Ik zou zeggen: als je in de buurt bent: vooral gaan. Dat kan nog tot en met 9 juni a.s.

3 opmerkingen:

  1. Prachtig Anneke. Ik ontdekte het een aantal weken op een blog en zou er graag naartoe willen. Dit jaar is het Vriendschapsjaar Rusland-Nederland en er zijn nog meer tentoonstellingen en activiteiten. Volgende week ga ik eerst naar Groningen, Nordic Art. Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er inderdaad mooi uit, maar ik kom niet echt meer in de buurt. Het wordt de site van het museum dan maar...

    BeantwoordenVerwijderen