zaterdag 19 januari 2013

lapjes

We waren een paar dagen naar Parijs, wát een geweldige stad is dat toch; we waren er veel te lang niet geweest. Na die geweldige tentoonstelling die we daar bezochten, was er tijd om even in Montmartre naar al die geweldige stoffenwinkels te gaan. Zo veel winkels bij elkaar, zo veel stoffen, zó veel fournituren ook, een mens wordt er hebberig van of zoals ik, juist het tegenovergestelde. Ik kon echt niet kiezen. 



Voor het nieuwe project vond ik ook niet de goede kleur en nog minder omdat ik de overige lapjes natuurlijk niet bij me had..... 
ik heb het gelaten bij deze twee. 

Mag ook ik jullie nog even wijzen op de give-away bij De Quilthoeve? Ik zie dat de meesten van mijn volgers zich daar al hebben gemeld, maar misschien die ene die dat nog niet heeft gedaan? 

5 opmerkingen:

  1. Mooie lapjes, vooral de donkere is prachtig, lijkt een beetje op klederdracht-stof. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vorig voorjaar in Parijs werd ik ook overweldigd door de vele stoffen hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was een leuk uitje.Ik zou ook helemaal dichtklappen met zoveel keus. Je hebt toch nog mooie stofjes gekocht. Fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk...naar Parijs. Ik ben benieuwd naar je stoffen en de verhalen over die geweldige tentoonstelling!
    Tot gauw!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, even een paar dagen Parijs en dan ook zo'n mooie tentoonstelling bezoeken! Leuk dat je toch wat lapjes hebt kunnen scoren! Fijne zondag, Lieve groet, Meta

    BeantwoordenVerwijderen