dinsdag 17 juli 2012

een cadeautje zelfgemaakt


Ik vind het krijgen van een zelfgemaakt cadeau altijd heel erg leuk. Ik maak ook zelf vaak iets voor iemand waarvan ik weet dat zij (het is altijd een zij) dat leuk vindt. Dit keer voor mijn vriendin Lisa, die zelf ook prachtig kan handwerken en sowieso geweldig handig is ook op allerlei andere gebieden. 
Eerder maakte ik voor mijzelf al iets dergelijks en ook voor dochter 1 en aan de reactie van Lisa te zien, dacht ik dat zij dat wel zou waarderen. 
Weken geleden al was het af, een mens moet aan dat soort dingen niet te laat beginnen, en vandaag kon het dan eindelijk worden overhandigd. 
Ze vond het mooi en was er erg blij mee. Pikant detail: het stofje aan de binnenkant van dit naaldenboekje is uit haar eigen lapjesmand afkomstig. Ik had niet de goede kleur en kon die ook niet vinden en ik weet dat de lapjesvoorraad van Lisa geweldig is, in hoeveelheid maar ook in kwaliteit!

6 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit prachtig gemaakt; het naaldenboekje van jou zelf is ook al zo mooi! Hele mooie letters heb je uitgekozen.
    Dat Lisa mooie dingen maakt heb ik op haar blog gezien. Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En of ze er blij mee is!! Nogmaals heel erg bedankt Anneke, het is prachtig!! Morgenavond op ons quilt-clubje wordt het gelijk in gebruik genomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi mapje! Schitterend hoe de kleuren bij elkaar gezocht zijn.. En zo'n mapje is werkelijk heel handig, daar ben ik al achter!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi en lief cadeau. Het stofje van haarzelf er in verwerkt maakt het ook weer speciaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ze word verwent door je het is heel mooi Gr. Marloes

    BeantwoordenVerwijderen