woensdag 20 januari 2016

een heuse productielijn

Het is met hobby's eigenlijk een beetje raar. Je moet oppassen dat die niet uit de hand loopt, je huis vol komt te staan met allerhande waar, die wel erg leuk is, maar ja.....
Daarom is weggeven of het gewoon gericht voor iemand maken, eigenlijk dé oplossing.
Dat geldt zeker ook voor mijn kartonnage-liefde. 
Ik vind het heerlijk om boekjes, dozen enz te maken, maar ook erg leuk om er iemand een plezier mee te doen.

Deze herfst heb ik heus 'voorraad' geproduceerd. 

Ik wilde een aantal mensen, hele en halve vriendinnen, verwennen met een boodschappenblokje. 
Het was heerlijk om zo veel leuke reacties te krijgen.

3 opmerkingen:

  1. Super leuk , sta ik ook op je lijstje .......ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En jouw boekjes zijn echt pareltjes !!! Nog eens een hele dikke merci ! Je bent een schat !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, leuk! Die van mij ligt op mijn Buro naast de telefoon, zo handig.ℹ

    BeantwoordenVerwijderen