dinsdag 11 maart 2014

Zo fijn die lente!

Klachten krijg ik: men ziet mij te weinig op dit blog verschijnen! Was het niet zo dat ik nu álle tijd had (!)?
Het kon toch niet zo zijn/blijven dat ik dan zó weinig geluid gaf.....
Ik heb beloofd mijn leven te beteren, in de hoop dan maar dat men mijn schrijfsels niet snel zat wordt.
In dat geval: gewoon een tijd niet meer lezen, ha ha.



Gisteren vanwege het mooie weer twee dingen gecombineerd: de fietsen achterop de auto geladen en naar Hattem gereden waar we in elk geval de expositie van Voerman Jr en Voerman Sr wilden zien. Maar voordat het museum open was, was er nog een flink deel van de dag te gaan en dus hebben we een schitterende fietstocht gemaakt langs de IJssel, dé rivier van Voerman Sr. 

Het is daar schitterend en maar liefst drie ooievaarsechtparen hebben we gezien.
Is dat nu niet écht lente?



5 opmerkingen:

  1. Excuus! Dat zijn schilders, waarvan met name de ene, senior, heel veel schilderijen maakte van en rondom de IJssel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De ooievaren zijn alvast heel actief bij ons in de omgeving: zoveel nieuwe baby's! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eindelijk...een nieuw blogje!!! Niet dat ik je anders niet zie en spreek, maar toch.....leuk....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooievaars, mooie lentebodes. Overigens bij jou in de familie ook kindjesbrenger......

    BeantwoordenVerwijderen